Saona...

     Doszliśmy do rajskiego miejsca na Dominikanie, jakim jest wyspa Saona...


Jest piękna, chyba najbardziej karaibska ze wszystkich. Woda Morza Karaibskiego jest turkusowa. Tak jak widać na zdjęciach, które zawsze sama robię jak gdzieś jade i nie dodaje im żadnych kolorów :)


Na wyspę płynęliśmy motorówkami, bardzo szybko dotarliśmy na miejsce, dzięki czemu mogliśmy tam spędzić więcej czasu, plażować, skorzystać z kąpieli w Morzu Karaibskim, no i co dla mnie najważniejsze, mogłam do woli porobić mnóstwo zdjęć. 


Przy słynnej palmie na Saonie zdjęć nie mam z prostej przyczyny, ustawiała się do niej kolejka :) Tak kolejka, a bardzo podobną mieliśmy na plaży przy hotelu, nawet ładniej się wyginała w kierunku morza. Więc po prostu skupiłam się na innych pięknie rosnących okazach palm, a szczerze wcześniej takich urokliwych nie widziałam. 
Jako że, jestem osobą ceniąca sobie spokój, to czekanie na kolej do palmy mnie przytłaczała, więc wybrałam inna zdecydowanie bardziej dziką.


Będąc na Saonie możecie wypić drink Pina colada bezpośrednio podaną w ananasie, nie jest to oczywiście w cenie wycieczki, podobnie z kokosami. Można skorzystać z masażu, wiadome jest, że tam również ludzie muszą żyć i wszystko jest dodatkowo płatne.  


Zdecydowanie warto zwiedzić ten rejon Świata, ja byłam w lutym, wiec u nas szalała zima, a tam pełnia lata. Czy polecam ten rejon, jak najbardziej, każdy kto tam był, wie, że to kawałek raju na Ziemi i wart jest tego aby go obejrzeć, a wspomnienia zachować na fotografiach...



Czy jeszcze chciałabym tam polecieć? Oj tak mogłabym tam lecieć kilka razy do roku. A kto by nie mógł....Miło jest choć na moment zatrzymać się w raju :)


W drodze powrotnej płynęliśmy katamaranem w rytm karaibskich rytmów, popijając rum... Ech chciałoby się znowu :)


Jak zawsze zachęcam do komentowania :) Oraz zapraszam na swój Facebook  oraz Instagram 

:)












Komentarze

  1. Jak dla mnie raj :) Pieknie po prostu pięknie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie piękne miejsce, mam nadzieję tez kiedyś się wybrać ....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty