Punta Cana

      Będąc na Dominikanie, byłam w rejonie Punta Cana, jak ktoś chce spędzić trochę czasu w rejonie pięknych palm i długich piaszczystych plaż, to właśnie tam warto się wybrać. 


Faktycznie plaże są takie jak na fotografii a palmy tak się kłaniają w kierunku morza. 
Hotele z reguły są obszerne, można powiedzieć, że to takie małe miasteczka z pełnym udogodnieniem dla turystów.


Praktycznie można w takim ośrodku spędzić cały dzień do dyspozycji mamy nie tylko piękna pazę ale również baseny, więc możliwość wypoczynku jest spora.


Najwspanialsze jest to, że cały rok jest piękna pogoda, można korzystać z kąpieli słonecznych. Dla mnie zawsze ogromną frajda jest robienie zdjęć, jak zawsze z każdego wyjazdu i tym razem zrobiłam ich mnóstwo :)



Oczywiście warto zwiedzić kilka miejsc, ja byłam w Santo Domingo i na wyspie Saona, obie wycieczki opisze w kolejnych wpisach. Można tez zerknąć sobie na Instagram czy Facebook  i oczywiście zostawić like :)


:)








Komentarze

Popularne posty