Fuerteventura...

     Do Lanzarote jeszcze wrócimy, dziś opowiem o moim wyjeździe na Fuerteventurę. Uznawaną za  jedną z ładniejszych Wysp Kanaryjskich..




Może i tak, zależy co kto lubi i dlaczego tam jedzie. Jeśli chcecie zwiedzać, oglądać piękno natury w najczystszej postaci, to jak najbardziej Fuerteventura, da wam najwspanialsze doznania. Jest przepiękna w każdym miejscu. Zaczynając od pięknych, długich, piaszczystych plaż, z mięciutkim piaskiem, po skały, jaskinie i przepiękne miejsca nad oceanem.


Objechaliśmy prawie całą wyspę i mieliśmy okazje obejrzeć różne jej miejsca, które niejednokrotnie zapierały nam dech w piersiach. Ale, no zawsze niestety jest jakieś ale...


Więc jeśli chcecie tam wybrać aby wygrzać się na słonku, kąpać się w ciepłym morzu, to niestety nic  z tego.. Na Fuerteventura jest ciągle wiatr, ja byłam na przełomie czerwca i lipca i wiało mocno. Wieczorami trzeba było się ubrać. Fakt słońce grzeje i można pięknie się opalić, ale jeśli ktoś się nastawia na plażowanie ,to raczej nie ten rejon. Jest to najcieplejszy czas w Europie a tam niestety pod tym względem jest inaczej. Słońce faktycznie mocno nas opali, ale i wiatr nas mocno owieje, a i ocean nas nie rozpieści ciepłem swojej wody. 


Ocean natomiast jest przepiękny i groźny jak się na niego patrzy. Gdziekolwiek byliśmy  na wyspie, zawsze podziwiałam jego piękno. Najbardziej podobał mi się szum oceanu, jest inny niż ten, który znamy znad morza. Można go porównać do odgłosu morza na którym mamy sztorm, po prostu ciągle huczy... Ale jest zimny i tego nie zmienimy..
Są czasem ciepłe prądy, lecz jeśli lubicie jak ja to mówię "bajorko'' to nie ten kierunek. Lepiej wybrać sobie Turcję, Włochy, Grecję lub Chorwację. I tam błogo poleniuchować :)

Natomiast, jak chcecie zwiedzić piękne i niepowtarzalne miejsca tej wyspy, zobaczyć księżycowe krajobrazy, które kończą się nad brzegiem oceanu, to warto jechać i się delektować jej pięknem. Więcej zdjęć z wyspy Fuerteventura jak i z Lanzarote, można obejrzeć na  Facebook Zapraszam :)

 Tyle jeśli chodzi o ogólny zarys wyspy, zapraszam na mój kolejny wpis. W którym przedstawię kilka miejsc na Fuerteventura, które zobaczyłam i które bardzo zapadły mi w pamięci.

Zapraszam również na mój Facebook 
Oraz na Instagram










Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty