Witaj, świecie bliski i daleki...

    Witam wszystkich, którzy chętnie tu zaglądną.. Witam także tych, którzy dzięki moim wpisom, czegoś się nauczą, ale i takich, którzy zdecydują się zobaczyć to co i ja zwiedziłam, albo podzielą się tym co mi umknęło w moich podróżach bliskich i dalekich... Ile ich było? niewiele, mam nadzieję że będzie więcej i że kogoś zachęcę do zwiedzenia właśnie tych miejsc, czasem mniej lub bardziej urokliwych...Ale zawsze nowych ;-) Z racji tego że mamy fan page na Facebooku, przepraszam wszystkich moich czytelników, którzy już ten tekst czytali..
Platforma na której do tej pory pisałam, się zwija...Więc siłą rzeczy chcę przenieść swoje stare już wpisy na nową...ale obiecuję że będą nowe ciekawe i mam nadzieję że Was zainteresują ;-)
Póki co tęsknię za latem...
Stąd takie foto ;-)



Komentarze

Popularne posty