Zjednoczone Emiraty Arabskie

Ras Al-Chajma

Będąc w Emiratach, mieszkałam w hotelu w Ras Al- Chajma to  miasto w północno-wschodniej części Zjednoczonych Emiratów Arabskich, stolica i największy ośrodek Emiratu Ras al-Chajma. Usytuowana nad Zatoką Perską oraz u podnóża gór Al-Hadżar.



     Miejsce wyjątkowe i piękne, nasz hotel zresztą  był taki sam. Jadąc do tego kraju nie znajdziecie innych hoteli, tylko takie w których jest przepych, a wszystko złotem się świeci.. Oczywiście jeżeli będziecie mieszkać w hotelu. 



Plaże  są piękne, szerokie, piasek mięciutki i biały, wszystko jest idealnie dopracowane zarówno wewnątrz hotelu, jak i na zewnątrz, możemy się poczuć naprawdę jak w raju. A turyści mają wszystko na wyciągnięcie ręki.



Woda z Zatoce Perskiej jest bardzo ciepła i turkusowa. Ogólnie lubię wodę, pływanie, a tam spędzałam w niej  cały dzień. Idealne miejsce, aby pojechać tam właśnie w zimie. Kiedy u nas mroźno i chłodno. 


Mam nadzieje, że jeszcze się tam wybiorę na dłużej, byłam tylko tydzień, ale z pewnością będę bardzo miło wspominała czas tam spędzony, ludzie bardzo mili, miejsca przepiękne, wieczne lato...
Czego chcieć więcej :)

Zapraszam również na mój Facebook 


Komentarze

Popularne posty